CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 5, 2009

Pelik tapi benar...

gambar orang....
macam lukisan...
tapi ini realiti...
dua pokok nie...
tak mahu berjauhan...
sentiasa berdekatan...
terikat selamanya....
dahan pokok nie...
saling berpaut...
seakan tak mau berpisah....
Batang pokok nie...
berlubang-lubang...
boleh tinjau ke dalam...
Basikal boleh terselit...
kalau difikir logik akal...
memang mustahilkan...
akar pokok nie....
macam terowong...
unik dan tersendiri...

14 comments:

JM said...

yg bentuk tangga tu best..tak yah susah2 nk beli tangga dah..ekeke

julietchun said...

kalo ler pkk derian ke rambutan bleh bertangga camtu senang yer.

Tie said...

Sebenarnya ada yang gubah oleh orang2 yang mahir... Kat ganu ni ada yang berbelit2 berlobang2 tu...cantik gak !

Mr PenyuBiru said...

baper tahun la nak buat tu baru nampak hasilnye.

~Cinta Cukulet~ said...

cantiknyaa...unik dan tersendiri huhuhu

ku tak sempurna said...

ada yg macam semula jadi...
ada yg mcm diacu2...

tp pokok no.2 tu dasat...
bersimpul mati gitu :D

Honey Bee said...

JM...
itu tangga ke langit tue...hati2 nanti jumpa ngan gergasi...macam cerita jack...

Honey Bee said...

Juliet...
senang juga pencuri nak curi rambutan... kemudahan dah ada...

Honey Bee said...

Kak Tie...
mesti orang tue betul2 mahir kan...
memang canti kan...

Honey Bee said...

Mr Penyu...
of course le amik masa yang lama kan...tapi kerja nie perlu kesabaran dan ketelitian...

Honey Bee said...

Cinta...
betul betul betul...

Honey Bee said...

KTS...
tentunya yang buat nie memang dah pakar dalam bidang nie...

ie3za said...

uit cantek2 huhu..suker pokok yg no.2 tu hehe

Honey Bee said...

Ieza...
semuany boleh dibuat sekarang...
dunia dah maju...