CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, February 26, 2009

Adik

Adik : Cikgu dah bagi no periksa...
Emak : Iye...adik dapat no berapa?
Adik : Adik dapat no 8...
Emak : Okey la tue....



Adik : Ada kawan adik tue lagi teruk tau...
Emak : Napa pulak kawan adik teruk ??
Adik : Dia dapat no 1 aje...sikit aje no dia...
adik dapat benyak sikit
Emak : Pening kepala...zaman dah berubah...

24 comments:

Tie said...

Ha ha....kesian adik !!

~Cinta Cukulet~ said...

akak dapat no 38..lagi banyak kan dik?hehe

Tirana said...

hehehe...adik-adik sekarang disogokkan dengan ujian memanjang..pening kepala ibu ayah dibuatnya..

ku tak sempurna said...

nape adik tak ambik no. lagi besar??

no.8 tak besar sgt...

hikhikhik...

JM said...

ahaahaha...aduhaiiii....

julietchun said...

No.8 dari belakang ke dari depan,hik,hik.

Sufi Idany said...

hahaha...honey...saya igt lagi time skolah kecik2 dulu atuk sayu perli bila dpt nombor sikit.... tingat cerita 20 thn lepas.... arwah atuk dh 10 thn pergi....

Kamsiah said...

hehe budak2..lagi banyak lagi bagus la bg dia org...

kueh bakar said...

ahaks!

Honey Bee said...

Kak Tie...
hihihi...adik sikit pun x rasa sedih...

Honey Bee said...

Cinta...
dalam universiti kalau kena kira no lagi...nangis dibuatnya...

Honey Bee said...

Kak Tirana...
betul tue...terlampau banyak ujian...bertimpa-timpa gayanya...

Honey Bee said...

KTS...
no besar orang lain dah kebas dulu le...hihi...

Honey Bee said...

JM...
hihihi....

Honey Bee said...

Juliet...
biarlah rahsia..hihihi..

Honey Bee said...

Sufi...
memang banyak kenangan dulu...
alfatihah untuk atuk awak...

Honey Bee said...

Kak Kam...
itu le budak2 kan...mula2 rasa nak marah...akhirnya nak gelak...

Honey Bee said...

kueh bakar...
hihihi...

sakurasa 2 said...

he he he
suka adik ya dapat no banyak sikit dari kawan adik tu.

Honey Bee said...

Sakurasa...
itu yang x tahan tue...hihihi...

ijechan said...

haha.. tul2!~

kalau adik dapat no 8, adik dapat 8 hadiah..

kawan adik dapat 1 je hadiah sebab dia dapat no 1..

huks. btw, salam kenal kembali. =)

Honey Bee said...

Ijechan...
fikiran budak2 buat kita tergelak...walaupun ada rasa nak marah...

kuIna Jentayutiara said...

hehehe... sy nk msuk skolh semula lah... sure dpt no terbyk...

Honey Bee said...

kak kulna...
betul tue...rindunya zaman sekolah...