CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 9, 2009

Kerana gaya

Orang kata...

Biar papa...asal bergaya...


Hari ini hari minggu...

Ada majlis kenduri kahwin...

Rumahnya nun di puncak bukit...


Untuk sampai di puncak bukit...

Terpaksa berhenti di 3 perhentian...

Untuk mengambil nafas...


Sampai di rumah kenduri...

Saya dan seorang sahabat...

Menyerbu nasi dan kuih...

Tenaga hilang sebab mendaki...


Balik ke rumah...

Kakiku mula meragam...

Almaklum berkasut tumit tinggi...

Untuk mendaki puncak bukit...


Kata-kata di atas...

harus dibetulkan...


Kerana gaya...

Daku merana...

Sakitnya...


Beauty is pain...


12 comments:

ie3za said...

uits.. sakit tu uhuk.. x terkata hak3..

Tirana said...

honey..

kasut tumit tinggi memang cantik tapi kalau menyakitkan..adehhh..kak tirana fikir berpuluh kali nak pakai..dan kak tirana jarang sekali berkasut tinggi..

@deyLL@ said...

orang kata..kasut tumit tinggi tak baik untuk tulang belakang..orang kata la..bukan saya..hehe!!

Honey Bee said...

Ie3za...
x baik tau gelakkan orang...mak saya pun gelak sama...tapi mak saya baik...:)

Honey Bee said...

Kak Tirana...
sampai sekarang takut nak pakai kasut tumit bertutup...bukan apa... takut melecet...

Honey Bee said...

Deyll...
lepas nie...kena tukar kasut nampaknya...

Tie said...

Hi hi....

Kak Tie dah lama tak pakai kasut tumit tinggi tu, malah kasut pun jarang pakai....pakai sandal atau selipar je. Sesuai dengan gelaran makcik ni, hi hi....

Bukan tak suka bergaya, tapi macam tak yakin je..kang terpelecok depan orang, mahu tak haru dibuatnya, kih kih !!

sakurasa 2 said...

Honey
sakura suka kasut tinggi
kalau xpakai kasut tinggi
rasa x tinggi he he he

Honey Bee said...

Kak Tie...
pakai kasut tinggi nie...banyak buruknya...baik jangan pakai...hihi

Honey Bee said...

Sakura...
betu..betul..betul..

ku tak sempurna said...

kihkihkih...

aku pernah kena... tp bezanya umah yang aku pegi kat bwh bukit... sakit kan main kaki... tak sangka.. klu aku tau, tak le nak pki tumit tinggi...

rasa nak jatuh pun ada masa turun bukit...

cisss...

Honey Bee said...

kts...
sungguh azab rasanya...bila berjalan punyale seksa...