CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, October 16, 2008

Friendship Is Better Than Love

With my classmates..
I am a little bit chubby this time..
Woman and man can be a good friends..
If you know the way..

A real lady from Malaysia..
Share the same habbits..
Laughts, laughts and laughts..

You can share everything with a friends..
But you have to hide something..
From your lovers...
You can make fun with your friends..
You feel a litlle bit shy with your lovers..

You able to share your friends with others..
You feel hurt when someone interested..
On your lovers..

22 comments:

Tirana said...

Setuju dengan honey..friendship is better than love. Tapi nak tanya honey, yang mana lagi sakit..dikhianati kawan atau dikhianati kekasih????

~Cinta Milo Ais~ said...

dalam hidup kita perlu dua-dua kan..friendship and love..tapi org takkan hairan kalau kita tak ada kekasih tapi pelik kalau kita tak ada sorang pun kawan

Mummy Cool said...

Salam ziarah...
terimakasih sebab sudi jenguk blog mummy...

Akak said...

Salam Honey...

Sahabat tu penting dlm hidup kita, tapi berpada2 dlm semua hal...

Sufi Idany said...

salam honey.... erm, menarik untuk di kupaskan...eheheh.
pada sy kita bleh hidup tanpa kekasih sbb kita masih punya kawan dan sahabat. tapi bleh ke kekasih kita akan jadi teman or sahabt kita bila kita terasa ingin bersahabat?
1 more thing.... sure ke sumer benda kita bleh citer ngan kekasih kita?

utopia said...

emm kadang2 dua2 xleh pakai...
emm jgn percaya sgt kawan atau cinta

13may said...

kawan biar satu..kasih biar beribu ribu :D

JINGGO said...

....seronok tengk gambar2 tu : apa2 pun semuga kita diberkatiNya....

ku tak sempurna said...

cinta itu MISTERI

adaliciOus said...

x setuju sgt.
im in love with my best friend..
heheh..

p/s: "life is short, make it sweet", ayat my fav. lecturer..like it~ :)

Honey Bee said...

Kak Tirana..
hilang kekasih boleh berganti..tapi kawan susah dicari..sama sakit rasanya..tambah sakit kalau diorg pakat khianati kita...

Honey Bee said...

Cik cinta...
betul tue..rasa pelik kalu ada org mampu hidup tanpa kawan kan...

Honey Bee said...

Mummy..
terima kasih kerana menziarah..:)

Honey Bee said...

Akak..
betul..kita harus berpada-pada..tapi selalunya kita lupa untuk berjaga-jaga...

Honey Bee said...

Sufi...
bley ke kekasih jadi sahabat..x bley..dengan kekasih perlu ada rahsia..tak semua bley di cerita.. kalu x suma tue bley jadi punca.. jangan jadi terlalu jujur..bohong tue adakalanya perlu..

Honey Bee said...

utopia..
bahasa macam pernah dikhianati aje..kita x bley terlalu mempercayai..nanti makan diri dik..

Honey Bee said...

May..
Ini dia ayat drpd seorang MAHAGURU.
mesti banyak pengalaman kan..:)
kawan istimewa biar satu..tapi kawan beribu-ribu tue perlu dikasihi kan..betul x...

Honey Bee said...

Jinggo..
itu gambar bakal mak bapak generasi akan datang...hihihi..

Honey Bee said...

kts..
Cintu itu aneh..
datang tanpa diundang..
pergi tak mampu dihalang..

Honey Bee said...

adalicious...
bercinta baik-baik yea...kamu insan bertuah sebab terpilih dalam cinta mcm tue...

ari said...

Salam kenal ya...

Yah! I really need friends... I LOve my friend..muah3 for themm... have a lots of fren.. I dont want lossing dem.. but Honey,, im oso need love tru love from someone to guiding me, give me his love, give me sheletr, give soleh zuriat, to share everithng i've... dan bla bla bla...:-)

Honey Bee said...

Ari...
so do I...salam lebaran...