CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 7, 2009

Ajaibnya rokok


Cerita Satu

Makan dengan kawan2 lelaki...

Lelaki 1 : Gambar budak ko amik...

Lelaki 2 : Mula2 dia bagi gambar leher berlubang...

Menakutkan betul...aku suruh dia tukar...

Lelaki 1 : Gambar nie okey sikit la banding leher tue...

Aku : Diam itu pintar...




Cerita Dua

Makan dengan seorang abang...

Aku : Wah tukar kotak rokok bang...

Abang : Terpaksa la dik... Nak hidup...

Aku : Napa pulak macam tue...

Abang : Gambar kat kotak rokok tue...

buat kami lagi cepat mati...

menyeramkan aje...





Cerita Tiga...

Makan dengan seorang ketua...

Aku : You tak rasa apa2 ke tengok kotak rokok nie...

Dia : This is nonsene actually...

Aku : Why you say so...

Dia : Rokok hanya rosakkan paru2 le... Ini rekaan nie...

Aku : No comment...

8 comments:

Tirana said...

Sedap ke rokok agaknya ye? Kalau tanya pada orang yang merokok, tentu jawabnya sedap..hehehe

julietchun said...

tgk gamba kat kotak rokok skang ni seram sungguh. Tapi masih ramai yg merokok ya.

ku tak sempurna said...

klu dah suka, buat2 tak pndg je gmbr tu ..

kueh bakar said...

gaya.mutu.keunggulan.iklan rokok dulu dasat2...

aku bukan perokok

Honey Bee said...

Kak Tirana...
Betul tue...tapi diorang nie suma ketagih dah...tue yang x dapat beza tue...

Honey Bee said...

Juliet...
Gambar nie masih x meninggalkan kesan pada diorang...bagi diorang, gambar hanya hiasan aje...

Honey Bee said...

KTS...
betul tue...depa tutup mata bila nak bukak kotak rokok tue...

Honey Bee said...

Kueh bakar...
iklan dia lagi menarik sebenarnyakan...